UWAGA!

Jest to archiwalna wersja serwisu, umożliwiająca podgląd dotychczasowych zamówień. Prosimy nie dokonywać żadnych transakcji w tym serwisie.

Zachęcamy do korzystania z naszego nowego serwisu bestpost.pl


Pomoc

 
1.    Czy BestPOST.pl to firmą kurierska?
BestPOST.pl to wirtualna platforma ułatwiająca nadawanie przesyłek. Obiorem, przewozem i dostarczaniem zajmują się nasi partnerzy, profesjonalne firmy kurierskie Naszymi strategicznymi partnerami  są : największa i najczęściej wybierana firma kurierska w Polsce- UPS, oraz bardzo dynamicznie rozwijająca się ogólnopolska firma K-EX , której jakość usług dorównuje liderowi
Nasze usługi skierowane są zarówno do osób indywidualnych jak i firm. .
  
2.    Po jakim czasie dostanę list przewozowy do zamówionej przesyłki ?
List przewozowy generuje sie około 1 min. Można go pobrać poprzez link w meilu "Potwierdzenie zamówienia nr ..." klikając na Podgląd zamówienia ...  lub w meilu zatytuowanym "List przewozowy do przesyłki nr ..." gdzie jest dołączony jako załącznik.
UWAGA : W przypadku nie otrzymania listu przewozowego proszę sprawdzić folder SPAM
 
3.    Dlaczego wasze usługi są takie tanie?
Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom internetowym upraszczamy i przyśpieszamy pracę pracowników firm kurierskich.  To pozwala nam uzyskać atrakcyjne stawki przy zachowaniu najwyższych standardów jakości.

4.    W jakich godzinach mogę składać zamówienia ?
Serwis BestPOST.pl dostępny jest przez cały czas i w związku z tym zamówienia mogą być składane 24 godziny na dobę każdego dnia tygodnia.
Należy pamiętać, że w  większości przypadków zlecenia złożone do godziny 12:00 będą realizowane tego samego dnia. W przypadku zleceń z mniejszych miejscowości prosimy o składanie zamówień najpóźniej do godziny 10:00. W dużych miastach odbiór na ten sam dzień może być planowany do godziny 15:00.
UWAGA : w przypadku korzystania z platności za pośrednictwem PayU / Platnosci.pl, aby list przewozowy wygenerował się przwidlowo, należy sfinalizować transakcję w tym samym dniu co zalożenie zlecenia. Data platności i data listu przewozowego muszą byc jednakowe.

5.    W jaki sposób następuje rozliczenie za usługi?
Możliwe formy rozliczeń to:
  • Płatność za pośrednictwem platformy PayU Platnosci.pl (firma zrzeszona w AllegroGroup – sposób płatności podobny jak w systemie „Płacę z Allegro”)
  • Przelew/przedłpata na nasze konto bankowe. Dane do przelewu dostępne są w zakładce kontakt.
  • Indywidualna umowa i płatność na podstawie wystawionej przez nas faktury VAT.

6.    Jaki jest czas realizacji szybkich płatności internetowych za pośrednictwem platformy Platności.pl?
Czas realizacji płatności uzależniony jest od narzędzi udostępnianych przez systemy informatyczne banków i najczęściej jest on w pełni automatyczny. W pozostałych przypadkach księgowanie odbywa się ręcznie, ale przeprowadzane jest w znacznie przyspieszonym trybie przez wyspecjalizowaną komórkę banku i (w dni robocze w godzinach pracy banku) nie powinno trwać dłużej niż 30 minut.

7.    Czy mogę wpłacić dowolną sumę na konto BestPost.pl i realizować przesyłki na jej poczet?
Tak, taka możliwość jest udostępniona dla zarejestrowanych użytkowników.

8.Czy wysyłane przesyłki są ubezpieczone ?
Tak, są ubezpieczone do sumy 323 zł w UPS i 500 zł w K-EX.
Za dodatkową opłatą można podwyższyć wartość ubezpieczenia.

9.    Jak zamówić kuriera po odbiór paczki ?
Wypełnij formularz zamówienia. Zwrotnie otrzymasz dokumenty przewozowe, które należy wydrukować i wręczyć kurierowi, który przyjedzie po paczki.Po kuriera odbierającego przesyłki nie trzeba osobno dzwonić - system sam powiadamia kuriera o konieczności odbioru paczki od Nadawcy.
Serwis BestPOST.pl nie posiada numerów telefonów do obslugujących Państwa kurierów - aby uzyskać numer telefonu do kuriera, należy skontaktować się z lokalnym biurem Przewoźnika, podając numer przesyłki.
Odpowiedni oddział  K-EX można znależć na jego stronie http://www.k-ex.pl/kontakt

10. Czy mogę drukować listy na zwykłej drukarce atramentowej?
Tak, list przewozowy musi być wydrukowany w jakości umożliwiającej odczytywanie kodu kreskowego przez automatyczne czytniki.

11. Jak długo trzeba czekać na pieniądze za przesyłkę pobraniową ?
Czas oczekiwania wynosi około 14 dni roboczych- w przypadku, jednak w większości przypadków jest on krótszy. Dokładamy wszelkich starań żeby pieniądze natychmiast po otrzymaniu od Przewoźnika przekazywać na Państwa konto.

12. Co powinienem zrobić kiedy przesyłka została uszkodzona podczas transportu?
Uszkodzenia przesyłek zdarzają się bardzo rzadko, jeżeli jednak dojdzie do takiej sytuacji to reklamacje należy składać bezpośrednio do firm przewoźników UPS Polska lub K-EX w terminie do 7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki. Najkorzystniej jednak od razu w momencie doręczenia przesyłki spisać protokół straty i uszkodzenia.

13.
Czy kurier ma obowiązek poczekać, do momentu sprawdzenia stanu przesyłki przez Odbiorcę?
Nie, kurier nie ma takiego obowiązku, ale można go o to poprosić.Klient może wezwac ponownie kuriera, jeżeli zawartość przesyłki uległa uszkodzeniu i należy spisać protokół szkody. W tym celu należy kontaktować sie bezpośrednio z najbliższym oddziałem Przewoźnika.

14. Jak mogę otrzymać darmowy generator aukcji Allegro Auction creator 2010 ?

 Wystarczy zalogować sie do systemu BestPOST.pl, wysłać chociaz 1 przesyłkę za pośrenictwem serwisu oraz zgłosić zapotrzebowanie na adres e-mail  promocje@bestpost.pl

15. Jak mogę otrzymać darmowy sklep internetowy OSCommerce ?

Aby otrzymać darmowy sklep www, Klient musi wysłać za pośrednictwem BestPOST.pl minimum 300 przesyłek w danym okresie rozliczeniowym. Zaproszenie do odebrania sklepu Klient otrzymuje automatycznie od serwisu BestPOST.pl. po weryfikacji zgłoszenia udziału Klienta w Promocji poprzez mail promocje@bestpost.pl

16. Czy generator aukcji Auction Creator jest płatny? Czy wiąża sie z tym dodatkowe opłaty?


Nie, nie jest płatny. Jeżeli Klient zakfalifikuje sie do udziału w promocji spełniając określone wyżej warunki,  generator jest  udostępniany nieodpłatnie dla Klienta , a jego użytkowanie jest bezpłatne nawet w wypadku znaczącego spadku generowanych przez Klienta przesyłek , poniżej minimum określanego w kwalifikacji. Wystarczy raz zdobyć generator aby go  mieć na stałe. Nie ma zadnych ukrytych kosztów typu abonament itp.

17. Czy sklep internetowy OSCommerce jest płatny? Czy są jakieś ukryte koszty typu abonament?

Nie, nie jest płatny. Jeżeli Klient zakfalifikuje sie do udziału w promocji spełniając określone wyżej warunki, sklep jest dożywotnio własnościa Klienta, a jego użytkowanie jest bezpłatne nawet w wypadku znaczącego spadku generowanych przez Klienta przesyłek , poniżej minimum określanego w kwalifikacji. Wystarczy raz zdobyć sklep aby go  mieć na stałe. Nie ma zadnych ukrytych kosztów typu abonament itp.

18. Przesylki - normy

Przesyłka Express standardowa:
  • waga rzeczywista jednego opakowania do 30 kg
  • maksymalne wymiary opakowania:
    • suma wszystkich wymiarów do 220,00 cm
    • długość do 140,00 cm
    • szerokość do 80,00 cm
    • wysokość do 80,00 cm
Przesyłka Express niestandardowa:
  • waga rzeczywista jednego opakowania do 30 kg
  • maksymalne wymiary opakowania:
    • suma wszystkich wymiarów do 260,00 cm
    • długość do 180,00 cm
    • szerokość do 80,00 cm
    • wysokość do 80,00 cm

 19. Waga przeliczeniowa przesyłek

Jeden metr sześcienny [m³] (długość [m] x szerokość [m] x wysokość [m]) = 100 kg

 

LTL - Normy
Przesyłka LTL standardowa:1
  • maksymalne wymiary opakowania:
    • waga jednego opakowania od 30,01 kg do 1000 kg
    • długość do 120,00 cm
    • szerokość do 80,00 cm
    • wysokość do 200,00 cm
  • opakowanie o wadze brutto równej lub większej 50 kg umieszczone jest na palecie o wymiarach euro
  • . W przypadku braku takiego opakowania podczas nadania firma K-EX doliczy opłatę za brak palety
  • w wysokości zgodnej z cennikiem detalicznym.

Waga przeliczeniowa przesyłki dłużycowej
przesyłka dłużycowa wymiary:
od 180,01 cm do 200,00 cm - 100kg
od 200,01 cm do 300,00 cm - 200kg


kurier Zamów kuriera

WYCEŃ PRZESYŁKĘ

Podaj wymiary i wagę:

x x  

SPRAWDŹ PRZESYŁKĘ

Szybki kontakt

biuro@bestpost.pl

+48 533 838 313
+48 533 838 343

pon. - pt. 09:00 - 17:00
 
  
Dla Klientów i Partnerów BestPOST.pl

RABAT  20%

na usługi oferowane przez